החלפנו שעון - הקיץ מתחיל!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-04-2019
החלפנו שעון - הקיץ מתחיל!

כשהימים מתארכים והטמפרטורה הולכת ומתחממת, נפתחים אט אט הקירויים של בריכות השחייה בכל צימר יוקרתי ומפרגנות עושר, יוקרה ולייפסטייל חלומיים. מכיוון שאין באמת חופשה בלי בריכה ושום נופש אינו שלם בלעדיה, ריכזנו לכם את מתחמי היוקרה עם בריכות השחייה הכי מרשימות וחינניות שנבנו כאן מאז ומעולם, החל מהבריכה עם הנוף הפנורמי המושלם ועד קומפלקס צימרים עם בריכה פרטית שיאפשר לכם לא לפספס שום פרט בסדרה שאתם בדיוק משלימים בה צפייה. היכון, הכן שחה:

הבריכות הפרטיות השוות


דורנס – כשחשבה מארחת הסוויטה החדשנית על בריכה יוצאת דופן, היא נזכרה בחופשה אחת במקסיקו, שבה בריכת השחייה כללה במה פנימית גדולה ורחבה שאפשר לשכב עליה ולעשות בטן-גב מבלי לצאת לרגע מהמים. אז היא בנתה אחת כזו שמאפשרת לכל זוג אליטיסטי מפונק להתיישב במים בכיף ולא לצאת מהם אף פעם. חוץ מזה, דורנס נחשבת לאחת הסוויטות השאפתניות באזור הגליל המערבי, שמכניסה אליה כל מוטיב פרטי יפהפה ורומנטי שאי פעם חשבתם עליו.

פול ויו – היהפוך בטטת הכורסה האולטימטיבי את חברבורותיו ויצא לתור את הסביבה? הל נואו. כיאה לאנשים שרוצים לסגור אחריהם את הדלת ולצאת מפה רק כשהמארחים יגיעו לקלף אותם מהספה, מחכה לכם מתחם צימרים עם בריכה פרטית שעושה הרבה כבוד לחוויית הסינמה הקולנועית. אם בא לכם לראות סרט טוב ואתם מתקשים להחליט אם לעצור אותו באמצע כדי להתחרדן בבריכת השחייה, בפול ויו שולי הבריכה פונים בדיוק אל המסך הענק שבתוך הסוויטה דרך קירות שקופים ומאפשרים לכם לקבל חוויית צפייה בגודל של מסך קולנועי אמיתי מתוך בריכה מחוממת ומפנקת שמתאימה לשכשוך גם בעונת המעבר וגם בערבים קרירים. 

%@%@%p-1462x

מתחמי היוקרה המשפחתיים


חלומות נפתלי – אווירת הנופש הטרופית מקשטת לא מעט צימרים עם נוף בצפון, אבל כשהיא עשויה משני מפתחים אובליים ומשובצת בצמחייה טרופית ופרגולות אקזוטיות, אי אפשר לסרב לזה. לחלומות נפתלי עשרה צימרים מרהיבים עם מתחם גן עצום ויוצא דופן (מתאים גם לאירועים לכל המעוניין), עם בריכה הבנויה כאגם אפריקאי במרכז. וזה בהחלט מספיק כדי לחוש שהגעתם לכאן עם דרכון וחותמת של מעבר הגבולות ולא רק עם כרטיס אשראי וכרטיס קופת חולים.

אוסנתה – היש צוהלת ושמחה כמו הבריכה המחוממה? אמנם פורים מאחורינו, אבל כדי להתחפש לעשירי האלפיון העליון לא צריך לנסוע עד המלדיביים ואפשר להסתפק גם בסלפי מבריכת הזרמים החמים המטריפה של אוסנתה. בריכה שהיא פנינה לכל מי שמחפש טבילה איכותית ולא רק שחיית "שטות" במים, שמעוניין לשכך כאבים ושרירים תפוסים מכל החורף המדכא תוך כדי מבט אל החורש הפסטורלי הגלילי שממתין סביב. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים